توانایی قوی در مدیریت پروژه، زمانبندی، و مدیریت بودجه
تهیه فیچر لیست (بکلاگ و استوری و تعریف دقیق مفاهیم هر یک از استوریها و معیار پاس شدن هر یک از استوریها).
تهیه دیاگرام ارتباطی (درصورت لزوم).
ارتباط با UX جهت پیادهسازی امکانات و پرتوتایپ و وایرفریم.
فازبندی قابلیتهای محصول یا پروژه در هر نسخه.
برآورد هزینه.
ارائه پروپزال نهایی.
گزارشدهی در جلسات planning.
طراحی و بررسی نقشه راه.
اندازهگیری KPIهای مختلف.
تعریف استانداردهای مورد نیاز شرکت (نامگذاری فایل، مفاهیم، قالبهای مستندات و ...).
کمک در راهاندازی کمپینهای مارکتینگ.
بررسی نتایج هر کمپین و ارایه پیشنهاد برای بهبود آن.
بررسی استقبال از قابلیت محصول.
پیدا کردن نقاط ضعف محصول.
تحقیق وتستهای اساسی سیستم.
کمک به تدوین برنامه بازاریابی محصول و اضافه کردن ویژگی های بازاریابی به محصول
توانایی درک سریع مفاهیم تکنیکال جهت مذاکره موثرتر با تیم، کاربر و مشتری
مسلط به مفاهیم اسکرام
مهارت هایی که مزیت هستند:
تعریف OKR و اندازهگیری آن.
طراحی KPIهای مختلف.
طراحی فرایندهای ورژندهی محصول (از توسعه و باگگیری تا انتشار نهایی محصول).
ارایه پلنهای مختلف رشد محصول.
بررسی بازار و رقبا.
شناسایی وابستگیهای محصول و فیچرها و بررسی و استخراج آنها (dependency).
داشتن درک عمیق از بیزینس، مارکت، مشتریان.
پایش دايمی رقبا و جهت گیری آن ها در بازار
توانایی پیش بینی چالش ها و موانع جلوتر از تیم و ارائه راهکار احتمالی به صورت Pro-active
توانایی تهیه و تحلیل گزارشات به طور مستمر
مهارت های عمومی لازم:
روحیه کار تیمی و توانایی ایجاد ارتباط موثر.
کمک به مشتری برای بیان نیازمندیها.
پرتلاش بودن و به نتیجه صحیح فکر کردن.
پیگیر و متعهد در انجام امور.
تجربه و مهارت در رویکرد های Agile
مزایای دیتاک:
محیط کاری شاد، جوان، حرفهای و صمیمی.
یادگیری و تجربهکاری فوقالعاده به دلیل قرارگیری در یکی از بهترین تیمهای نرم افزاری.
محدوده کاری: ستارخان، بهبودی
معرفی شرکت
دِیتاک شرکتی دانش بنیان و تخصصی درحوزه داده کاوی(Data Mining) و کلان داده(Big Data) است. در دیتاک محصولاتی ارائه می دهیم که میتواند به تصمیمگیریها کمک کند، ریسکها را کاهش دهد و مشکلات را شناسایی کند تا کیفیت محصول و عملکرد مشتری را بهبود و ارتقا بخشد.
کار تیمی، خلاقیت و نوآوری، اشتراکگذاری دانش و تجربیات، حل چالش های سخت از ارزش های کلیدی فرهنگ دِیتاک است.