آشنایی کامل با تکنیک های فروش و بازاریابی توانایی مذاکره و برقراری ارتباط موثر قدرت هدایت تیم فروش و بازاریابی برنامه ریزی جهت دستیابی به بازارها و مشتریان جدید توانایی مدیریت زمان و برنامه ریزی دارای انعطاف و سازگاری در شرایط مختلف دارای سابقه کاری مرتبط دارای روحیه کار تیمی
معرفی شرکت
اسنوا متولد 1384 است، برندی با هویت مستقل که برای تولید و عرضه محصولاتی منطبق بر انتظارات مصرف کنندگان ایرانی شکل گرفته است. هویتی که باعث می شود ارزشهایی کمال گرایانه را دنبال کند. بنابراین اسنوا از یک نام و نشان تجاری فراتر رفت و یک مدل تکامل یافته در تحقیق و اجراء را به مخاطبان خود معرفی کرده است.