همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

کیلید | Kilid

تاسیس در ۱۳۹۵ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت ۵۱ تا ۲۰۰ نفر kilid.com

استخدام منشی (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

منشی شرکت دارای مسئولیت هایی به شرح زیر می باشد: 

1- رسیدگی به نامه ها و اسناد 

2- تفکیک و توزیع به موقع نامه ها و بایگانی آن

3- مدیریت قرارملاقات ها

4- پاسخگویی به مراجعین

این فرد باید دارای مهارت های زیر باشد:

1- روابط عمومی بسیار بالا

2- مهارت سازماندهی و مدیریت زمان

3- مهارت در تایپ سریع

4- آشنایی با دستور زبان و نحوه نامه نگاری

5- دقت و توجه به جزئیات

6- توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام به موقع کارها

7- توانایی بالا در Microsoft Office به خصوص Word و Excel

8- آشنایی با سیستم های حقوق دستمزد و بیمه

معرفی شرکت

کیلید استارتاپی بلندپرواز است که قدرت متحول کردن بازار مسکن را در دست دارد. ماموریت اصلی شرکت افزایش کارآیی آژانس‌های مسکن است؛ تا با یاری آنها شفافیت هرچه بیشتر بازار مسکن فراهم شود.
کیلید می‌خواهد با انعکاس اطلاعات دقیق، به‌روز و واقعی، مسیری شفاف، کارآمد و کم‌هزینه‌‌ای برای یافتن ملک در ایران بسازد و تبدیل به مرجعی تخصصی برای اطلاعات مسکن شود. از سوی دیگر، کیلید بازاری آنلاین برای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن خواهد بود و بستری مناسب برای معاملات ملکی را در اختیار همگان قرار خواهد داد.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    پاسخگویی به مشتریان روابط عمومی بالا تایپ سریع نامه نگاری اداری Microsoft Word Microsoft Excel
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    دیپلم

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml