فرد دارای صلاحیت در این شغل برای انجام کلیه امور در حیطه مدیریت ارتباط با مشتری توانمند و دارای انگیزه میباشد. ارتباط مستمر با مشتریان و پیگیری امور مربوط به آنها از جمله وظایف فرد پذیرفته شده در این شغل خواهد بود.
مهارتهای لازم شغلی:
ایجاد و حفظ ارتباط قوی و هدفمند میان شرکت و مشتریان
برنامهریزی و اجرای روتین سنجش رضایت مشتریان
تحلیل و بررسی روند رضایت مشتریان شرکت و ارایه راهکار جهت افزایش آن
بررسی و مانیتور مداوم رفتار و ارزشهای مشتریان و دستهبندی مشتریان در پروفایلهای مشخص
جمعآوری و سازماندهی اطلاعات برای کمپینهای تبلیغاتی
همکاری موثر با واحدهای شرکت جهت شناخت بهتر مشتریان (خصوصا واحد پشتیبانی)
تهیه گزارشهای سنجش رضایت مشتریان، تحلیل نتایج و ارائه راهکارهای مناسب
برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و ...
پاسخگویی منظم به ایمیلهای دریافتی و ارجاع به واحدهای مربوطه
پیگیری به نتیجه رسیدن لیدهای دیجیتال مارکتینگ
پیشنهاد هدفمند محتوا برای ارایه در بسترهای مختلف شبکه اجتماعی بر مبنای نیاز مشتریان
توانایی دستهبندی و انتقال نیازهای مشتریان به تیم تولید محصول
همچنین:
دارای روحیه کار تیمی
مهارتهای ارتباطی و مذاکره قوی
دارای انگیزه بالا برای رفع انتقاد و مشکلات مخاطبین
تحلیلگر، خلاق، ایدهپرداز در حوزه ارتباط با مشتریان
مزایای دیتاک:
محیط کاری شاد، جوان، حرفهای و صمیمی.
یادگیری و تجربهکاری فوقالعاده به دلیل قرارگیری در یکی از بهترین تیمهای نرم افزاری.
محدوده کاری: ستارخان، بهبودی
معرفی شرکت
دِیتاک شرکتی دانش بنیان و تخصصی درحوزه داده کاوی(Data Mining) و کلان داده(Big Data) است. در دیتاک محصولاتی ارائه می دهیم که میتواند به تصمیمگیریها کمک کند، ریسکها را کاهش دهد و مشکلات را شناسایی کند تا کیفیت محصول و عملکرد مشتری را بهبود و ارتقا بخشد.
کار تیمی، خلاقیت و نوآوری، اشتراکگذاری دانش و تجربیات، حل چالش های سخت از ارزش های کلیدی فرهنگ دِیتاک است.