We are looking for a Customer Support Specialist to support our existing or potential clients with operational and technical problems and questions. Your responsibilities include resolving customer issues, suggesting solutions and walking clients through products’ functionalities. For this position, you have to be a strong communicator who cares about customers’ satisfaction and the company’s reputation. Ultimately, you will help the company to offer great customer support throughout the customer journey
Responsibilities
Respond to customer queries in an accurate way, via phone, email or online chat
Identify customer needs and support clients to use the product efficiently
Monitor client complaints on social media
Inform customers about new product features
Follow up with clients to ensure their issues have been resolved
Gather customers’ feedback and share them with accountable departments
Requirements
Experienced as a Customer Support Specialist or a similar CS role
Familiarity with online retail industry is a plus
Good communication skills and a problem-solving mindset
Multi-tasking abilities
Patient and self-motivated
معرفی شرکت
پادرو پلتفرمی هوشمند در زمینه تسهیل فرآیند فروش و ارسال محصولات در شبکههای اجتماعی، فروشگاههای آنلاین و سازمانهای بزرگ است.
فروشندگان میتوانند با اتصال فروشگاههای خود به پادرو، محصولاتشان را از طریق لینک پرداخت اینترنتی بفروشند و بدون مراجعه به شرکتهای پستی، سرویس پستی موردنظرشان را برای ارسال سفارش انتخاب کنند.
همچنین سفارشهای مشتریان توسط مامورین پادرو جمعآوری و تحویل شرکتهای پستی میشود.
پادرو با سرمایهگذاری هولدینگ فناپ تاسیس شده است و یکی از موفقترین استارتاپها در حوزه خدمات شبکههای اجتماعی و لجستیک است.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانCustomer Service