مرکز تماس خدمات مشتریان در واقع پل ارتباطی تلفنی با تمامی مشتریان فعلی و بالقوه شرکت می باشد, لذا این بخش در شرکت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کسانی می توانند در این بخش مشغول فعالیت شوند که ذاتا علاقه مند به ارتباط به مشتری در کیفیت بسیار بالا باشن
میزان درامد این بخش به کیفیت انجام کار فرد بر می گردد ولی حداقل دریافتی در این بخش قانون کار و تا مبلغ 3 میلیون تومان در ماه نیز قابل افزایش است
نیروهای فعال در بخش خدمات مشتریان بر اساس الگوهای فروش سهمی از درامد را نیز به خود اختصاص می دهند که این مورد برای افراد موفق گزینه ای بسیار جذاب و درامد زایی می باشد.
بنابراین در صورت وجود شرایط زیر می توانید رزومه خود را ارسال و یا با شرکت تماس حاصل فرمائید :
شرایط احراز :
محدوده سنی: از 20 سال تا حداکثر 28 سال تحصیلات: حداقل لیسانس (ترجیحاً رشتههای ارتباطات، علوم اجتماعی، روابط عمومی،مدیریت , گردشگری) نوع همکاری: تماموقت شیفت کاری: روزهای اداری : صبح ها از 8 الی 16:30 دارای شیفت چرخشی 16 الی 22 (متغییر و طبق اعلام شرکت) و ایام تعطیل : 8 الی 15 در صورت اعلام شیفت شیفت چرخشی به آن معنا هست که هر چند هفته یکبار بجای صبح , عصر در شرکت حاضر می شوند که با توجه به تعداد نفرات, تعداد هفته معلوم می شود.
مشخصات و خصوصیات فردی:
علاقهمند و مسلط به ارائه خدمات پشتیبانی مشتری بهصورت تلفنی در طولانیمدت توانایی حفظ آرامش و مدیریت مکالمات پرفشار و پراسترس دارای روابط عمومی و اعتمادبهنفس بالا فن بیان قوی دارای صبر و حوصله و روحیه پیگیری توانایی برقراری تماس تلفنی مؤثر دارای دقت بالا، نظم و مسئولیتپذیری
معرفی شرکت
ایران هتل آنلاین فعال در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل های ایران از سال 1384 به ارائه خدمات در زمینه رزرواسیون آنلاین هتلهای ایران میپردازد. برند ایران هتل آنلاین متعلق به شرکت سفرپردازان رایان کیش بوده که یک شرکت مهندسی وب در حوزه تجارت الکترونیک است.
دفتر اصلی این شرکت در جزیره کیش واقع شده و علاوه بر آن در تهران و مشهد نیز دارای دفاتر خدمات مشتریان می باشد. تعداد اعضای شرکت بیشتر از 100 نفر بوده که در بخش های مختلف فعال هستند.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسارتباط با مشتریپشتیبانیامورمشتریانپاسخگویی به مشتریان