شرایط فنی: آشنا با مرورگرهای اینترنتی و تعامل با سامانه های تحت وب آشنا بودن با تکنولوژی های تولید نرم افزار توانایی نصب، پیکربندی و کار با IIS, Windows Server, SQL Server آشنایی کامل با انواع بکاپ ها در SQL و فرآیندهای Restore
ویژگیهای فردی: علاقمند به کار پشتیبانی علاقمند به یادگیری صبور و با حوصله کاری روابط عمومی، فن بیان بالا و داشتن مهارت تعامل با مشتری داشتن تعهد کاری
شرایط کاری: ساعت کار از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 17 پنجشنبه ها 8 الی 12 فراهم بودن امکان ارتقای شغلی از روز اول همکاری بیمه خواهید داشت
شرح وظایف:
پاسخ دهی به تماس های مشتریان، راهنمایی آنها و پیگیری امور درخواستی از سوی مشتریان
مدیریت و پیگیری تیکت های ارسالی از سوی مشتریان تا زمان بسته شدن تیکت ها
تهیه و بروزرسانی مستمر مستندات راهنمای سامانه (بصورت داکیومنت، ویدیو، فلوچارت یا ...) براساس تجربه کاربری بدست آمده از نحوه تعامل کاربران با سامانه جهت استفاده آنها
تهیه پرسش و پاسخ های متداول مشتریان و بروزرسانی مستمر
ارایه گزارش هفتگی از وضعیت تیکت ها و درخواست های مشتریان (پنجشنبه هر هفته)
ارایه پیشنهاد جهت بهبود و ارتقا فرآیندهای پشتیبانی و ارتقای سامانه و داشتن خلاقیت و پشتکار
پیگیری مناسب تمامی امور محوله
لطفا پیش از ارسال رزومه سایت شرکت را ملاحضه بفرمایید تا با رسته فعالیت و نوع مشتریان شرکت آشنا شوید.
معرفی شرکت
شرکت مهندسی نرم افزار اندیشه پرداز با هدف تولید سامانه های نرم افزاری خاص ارگانهای دولتی و خصوصی در سال 1386 تاسیس گردید.
محصول اندیشه پرداز نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادها میباشد که توسط برند های تراز اول ایران، مانند دیجی کالا، همراه اول و دیگر شرکت های معتبر، استفاده می شود.
محیط اندیشه پرداز، آرام، منظم و کاملا مکانیزه است که کارکنان آن میتوانند ساعات کاری حرفه ای را در آن تجربه نمایند. کار در اندیشه پرداز، ساده است چون همه چیز از پیش تعریف شده و مبتنی بر یک نرم افزار هوشمند است. کافی است به موقع در سرکار حضور داشته باشید و منظم باشید و بر اساس کارهایی که در نرم افزار پیش روی شما تعریف شده فعالیت های روزانه خود را به انجام برسانید.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانیپشتیبانی نرم افزار SQLارتباط با مشتریان و پشتیبانی