در سیگما برای تصدی سمت کارشناس امور قراردادها به دوستانی نیاز داریم که حداقل 2 سال در برنامهریزی، هماهنگی و انجام کلیه امور مربوط به عقد قرارداد، تجربه تنظیم پیشنویس و ارسال قرارداد تایید شده برای مشتریان تجربه داشته و ترجیحا در یکی از رشته های حقوق یا نرمافزار تحصیل کرده باشد. کارشناس امور قرارداد در سیگما وظایفی مانند برنامهریزی و تنظیم کلیه پیشنویس قراردادها همچنینانجام کلیه اقدامات و پیگیریهای لازم به منظور عقد، ارسال یا عودت قرارداد و ثبت اطلاعات مربوط به آن را برعهده دارد، دریافت اسناد لازم جهت تنظیم قرارداد از جمله روزنامه رسمی و گواهی کد اقتصادی و گواهی شناسه ملی از سایت مرتبط تهیه و تنظیم متن قراردادهای شرکت با فرمت استاندارد از کارهایست که بر عهده کارشناس امور قرارداد می باشد تهیه نامه های حقوقی شرکت به مشتریان تهیه پیش فاکتور و محاسبات پیشنهادات قیمت قراردادهای پشتیبانی و پیگیری تا انعقاد قرارداد جدید و رفع مشکلات و موانع تهیه و تنظیم و بروز رسانی نیز از کارهای کارشناس امور قرارداد میباشد بانک اطلاعات قراردادهای شرکت و ارائه آمار و گزارشات و تهیه مستند سازی بر عهده ایشان می باشد.
دانش تخصصی و مهارت مورد نیاز:
• مسلط به تنظیم قراردادهای پیمانکاری در حوزه نرم افزار و IT
• مسلط به نگارش و اصول آیین های نامه های معاملات
• مسلط به تهیه و صدور پیش فاکتور
• مسلط به تنظیم مکاتبات اداری، مالی و پیگیری های مربوطه
• آشنا به اصول مذاکره موفق
• ترجیحا فارغ التحصیل رشته های حقوق و یا نرم افزار
• آشنا با امور بازاریابی و فروش محصولات نرم افزاری
• ترجیحا دارای روابط عمومی و قدرت بیان بالا
• توانایی کار گروهی
• توانایی استفاده روان از متون انگلیسی تخصصی مرتبط
• سخت کوش- منظم- مسئولیت پذیر با روحیه تمام کنندگی
معرفی شرکت
شرکت سيگما يکي ازشرکتهاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور با 18 سال سابقه فعاليت مي باشد.
شرکت سيگما دانشبنيان است و داراي رتبه يک انفورماتيک در حوزه توليد و پشتيباني نرمافزارهاي سفارش مشتري و داراي رتبه يک در حوزه مشاوره فناوري اطلاعات ميباشد
در حال حاضر در شرکت بيش از 50 نفر همکار بصورت تمام وقت داريم و از کمکهاي بيش از 20 نفر بصورت پارهوقت استفاده ميکنيم و بيش از 90 درصد همکاران ما جوان هستند.
زمينههاي کاري شرکت سيگما شامل چهار حوزه پورتال هاي سازماني، مشاوره فناوري اطلاعات، رايانش ابري و رتبهبندي اعتباري ميباشد و در هر چهار زمينه ذکر شده برترين شرکت يا جزو برترينهاي آن حوزه هستيم. شرکت سيگما مشتريان گرانقدري همچون شرکت خدمات انفورماتيک، شرکت ايرانسل، شرکت ملي نفت ايران، بانک سامان، سازمان فناوري اطلاعات ايران و غيره دارد که افتخار خدمت رساني به آنها را دارد.
عضويت در باشگاه برترينهاي چهار حوزه مذکور و مفتخر بودن به پيمانکاري مجموعه هاي بزرگ ذکر شده، رسالت سنگيني را بر دوش سيگما نهاده است و ما در سيگما به همين دليل بسيار سختکوش و پرتلاش هستيم. در سيگما تمام تلاشمان را ميکنيم که کار مشتري به بهترين شکل ممکن و در سريعترين زمان ممکن انجامگردد و همواره سعي ميکنيم آخرين نوآوريها را مطالعه و اجرا نماييم که برتري خود را حفظ نماييم و مشتريانمان را از آخرين دانشها و فناوريهاي روز بهرهمند سازيم.
در شرکت ما در حوزههاي پورتال، مشاوره و رايانشابري معمولاً هر هفته با يک فناوري يا سرويس يا قابليت جديد و مواجه هستيم و با آن دست و پنجه نرم ميکنيم.