Provide different types of report (e.g. Feedback Report, Growth metrics report, service quality report (SLA & OLA) and Descriptive statistics)
Answering all user’s complains and questions Such as: transactional, technical, marketing and business questions
Provide internal customer support in case of queries about live environment
Answering merchant questions such as : Refund, purchase, FATA cases, Wallet cases, Credit cases and… Answering user’s calls and in App and App Market Feedbacks
Follow up all Users’ and merchants’ Issues including Incidents (Internal ones and service provider)
Requirements:
Available to work in shift and on call in urgent situation
Ability to run simple & routine queries
Fluent in Ms. Office specially in Excel and writing related formulas
Related Experience in Customer Relation and CRM system
Fluent in reporting & Statistics concepts
Familiar with Financial concepts
Familiar with payment Industry (Shaparak, Shetab Processes)
Digipay-Digikala Group
Noavaran Pardakht Majazi Iranian Co. under the brand of Digipay, part of Digikala Group, started its activities in payment ecosystem with a goal to enhance the quality of customers experience in online payment. We plan to build the most popular payment products to offer easiest and secure by practice e-payment experience for individuals and businesses alike in Iran. As people in Digipay are the most important assets, we rely on passionate, innovative, skillful human capitals to deploy the world class best practices in Digipay to lead payment ecosystem.
معرفی شرکت
ما در دیجیکالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت میکنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و توسعه مداوم سرویسهای مبتنی بر تکنولوژی، ارزشهای خودمون رو در مشتریمحوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجهگرایی دنبال میکنیم.
در گروه دیجیکالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصصهای متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجیکالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالشها و استفاده از برنامههای توسعه و آموزش متنوع داریم.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانSLAامورمشتریانMicrosoft Excel