همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

دیجی‌‌کالا | Digikala

تاسیس در ۱۳۸۴ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت بیش از ۱۰۰۰ نفر digikala.com

استخدام کارشناس پشتیبانی عملیات

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

Responsibilities:

  • Provide different types of report (e.g. Feedback Report, Growth metrics report, service quality report (SLA & OLA) and Descriptive statistics) 
  • Answering all user’s complains and questions Such as: transactional, technical, marketing and business questions
  • Provide internal customer support in case of queries  about live environment
  • Answering merchant questions such as : Refund, purchase, FATA cases, Wallet cases, Credit cases and… Answering user’s calls and in App and App Market  Feedbacks
  • Follow up all Users’ and merchants’ Issues including Incidents (Internal ones and service provider) 

Requirements:

  • Available to work in shift and on call in urgent situation
  • Ability to run simple & routine queries
  • Fluent in Ms. Office specially in Excel and writing related formulas
  • Related Experience in Customer Relation and CRM system
  • Fluent in reporting & Statistics concepts
  • Familiar with Financial concepts 
  • Familiar with payment Industry (Shaparak, Shetab Processes)

Digipay-Digikala Group

Noavaran Pardakht Majazi Iranian Co. under the brand of Digipay, part of Digikala Group, started its activities in payment ecosystem with a goal to enhance the quality of customers experience in online payment. We plan to build the most popular payment products to offer easiest and secure by practice e-payment experience for individuals and businesses alike in Iran. As people in Digipay are the most important assets, we rely on passionate, innovative, skillful human capitals to deploy the world class best practices in Digipay to lead payment ecosystem. 

معرفی شرکت

ما در دیجی‌کالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و توسعه مداوم سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی، ارزش‌های‌ خودمون رو در مشتری‌محوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجه‌گرایی دنبال می‌کنیم.
در گروه دیجی‌کالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصص‌های متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجی‌کالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالش‌ها و استفاده از برنامه‌های توسعه و آموزش متنوع داریم.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    پشتیبانی پاسخگویی به مشتریان SLA امورمشتریان Microsoft Excel
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml