1. کمک به دپارتمان مارکتینگ از طریق شرکت در نمایشگاههای تجاری، سمینارها، فعالیتهای برندینگ، اسپانسرینگ و دیگر همایشهای بازاریابی. 2. تحلیل دادهها به منظور اندازهگیری کارایی فعالیتهای مارکتینگ صورت گرفته و گزارش نتایج به دست آمده. 3. پیگیری مذاکرات، نهایی کردن همکاریها و امضای قرارداد 4. اجرا و هماهنگ کردن فعالیتهای بازاریابی 5. نظارت بر تیم پروموترها (شامل برنامهریزی، تحلیل عملکرد، بررسی احتمالات مختلف برای وقوع تخلف، آموزش و گزارشدهی عملکرد) 6. تحلیل رفتار مشتریان محلی و ایجاد راهحلهای اختصاصی به منظور ترویج ارزشهای بنیادین شرکت 7. تحلیل فضای کسبوکار
خروجیها:
- بهبود کارایی پروموترها از منظر کیفیت و کمیت - مشارکت در همکاری با سایر کسبوکارها در هر زمان و در هر شهری - بالا بردن تعداد و کیفیت کمپینهای تبلیغاتی و اسپانسرینگ رویدادها - گزارشدهی دقیق در خصوص وضعیت بازارهای به همراه عملکرد افراد
شایستگیها:
- توان بالا در مذاکره و برقراری ارتباط - خلاقیت در برگزاری کمپینها - نتیجهگرا بودن - دانش بازاریابی - توانایی گزارشدهی (اکسل، ایمیل رسمی و تحلیل روشها) - فرایند محور بودن - مقید بودن به ددلاینهای تعیین شده - مدیریت زمان - آشنایی با قوانین و شرایط امضای قرارداد - داشتن حس مالکیت به کار - زبان انگلیسی در سطح متوسط (خواندن و نوشتن) - داشتن ذهن تحلیلگر
معرفی شرکت
اسنپ محصولی ایرانی است که از تیمی خلاق، جوان و تحصیلکرده قدرت میگیرد و در تلاش است تا صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را به زندگی روزمره جامعه پیوند بزند.
اهداف بزرگی در سر داریم و بلند پروازیم. قصد داریم اسنپ را به بهترین راهکار برای سفرهای درونشهری ایران تبدیل کنیم و در این راه به کمک افراد خلاق، سختکوش و بلندپرواز احتیاج داریم. اگر چنین خصوصیاتی دارید خوشحال میشویم که رزومه خود را برایمان ارسال کنید.