به یک مدیر پشتیبانی وخدمات امور مشتریان با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید:
- حداقل سن 40 سال به بالا
- سابقه مدیریت اجرایی در زمینه پشتیبانی تجهیزات بانکی با حداقل سابقه 7 الی 10 سال
- توانمند در برنامه ریزی سازمانی و ارائه گزارشات مدیریتی مرتبط
- تسلط به متد کنترل برنامههای اجرایی و ارائه راهکارهای سازمانی مربوط به دپارتمان خدمات پس از فروش
- آشنایی با واحد نمایندگان و قابلیت برنامه ریزی و کنترل امور مربوط به واحد
- سابقه کار در امور پشتیبانی دستگاههای بانکی امتیاز محسوب میشود.
معرفی شرکت
شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در سال ۱۳۸۶ تاسیس و تا کنون پیشرو در حوزه ارائه سرویس، خدمات و تجهیزات سخت افزاری و ارائه راهکارهای نرم افزاری بوده است.
این شرکت با ارائهی بیش از 17000 تجهیز در شعب مؤسسات مالی - اعتباری، بانکها، بیمارستانها و سازمانها، با دارا بودن شبکه گسترده نمایندگان سرویس و خدمات امور مشتریان، ضمن پشتیبانی از انواع تجهیزات ازجمله کارت پرینتر، سورتر اسکناس، پرینتر تحویلداری و تجهیزات هوشمند پرداخت سهم ارزشمندی از بازار تجهیزات را در اختیار دارد.
شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در حوزههای بانکی و ماشینهای اداری تاکنون خدمات ارزندهای را ارائه نموده است. این شرکت در راستای ارایه خدمات نوین به مشتریان با تغییر رویکرد در حوزه نرم افزاری، سامانه جامع صدور کارت بانک های آینده، تجارت و کشاورزی را تولید و پشتیبانی می نماید.
نرمافزارهای سامیار و برسام به عنوان سامانه های مانیتورینگ و یکپارچه ساز فرآیندهای کسب وکار بانکی و یارا کارت بعنوان سامانه نوین صدور کارت با قابلیتهای شخصی سازی و اتصال به سوئیچهای بانکی از محصولات جدید این شرکت در حوزه خدمات بانکی هستند.
همچنین سامانه مبتنی بر هوش مصنوعی چابک چک با ویژگی منحصربهفرد OCR فارسی و با قابلیت پردازش تصویر چک و اسناد از سوی این شرکت رونمایی شده است.
یکی از رویکردهای نوآورانه در مسیر تحول خدمات مالی و بانکی، امکان ارائه سرویس در هر مکان و در هر زمان است، میز خدمت آریانو شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با چنین نگاهی و با تکیه بر رویکرد ارائه خدمات مبتنی بر احراز هویت و بر پایه سرویسهای فناورانه ، مجموعهای از خدمات مورد نیاز پذیرندگان را در قالب یک دستگاه منحصر به فرد ارایه می نماید.