وظایف: - تجزيه و تحليل کسب و کار در حوزه بازرگانی و زنجیره تامین، مستندسازي، اصلاح و استانداردسازي آنها در سازمان - پيگيري اجراي راهكارها و اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه در واحدهاي مرتبط و حصول اطمينان از موثر بودن اين اقدامات - همكاری و مشارکت در تنظیم و تدوین آیین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل های مورد نياز ساير حوزههاي سازمان - همکاری و مشارکت در استقرار سیستم ها و فرایندهای مرتبط - مطالعه و شناخت نحوه ارتباط واحدهاي درون سازماني با يكديگر و پيشنهاد نحوه صحيح ارتباطات بين واحدها و ترسيم نمودارهاي جريان كار
شایستگی ها: - دارای روابط عمومی قوی، توان مذاکره بالا و کشف نیازهای اصلی سازمان - منظم، انعطاف پذیر، دارای روحیه کار تیمی و علاقمند به کار در محیطی پویا - پیگیر، با پشتکار و مسئولیت پذیر در انجام امور محوله - دقت و سرعت در انجام کارها
شرایط ذیل در جذب افراد موثر خواهد بود: - آشنایی با ماژول های موجودی، MRP، انبار، تدارکات و خرید در سیستم های ERP - تجربه کاری در واحدهای بازرگانی و زنجیره تامین
معرفی شرکت
از سال 1392 که اولین فروشگاه تخفیف محور افق کوروش متولد شد تا به امروز بیش از 3000 فروشگاه و 20000 پرسنل در تمامی کشور در حال خدمات رسانی به مشتریان هستند. فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نه تنها پیشتاز صنعت خرده فروشی و کالاهای تند گردش است بلکه در آخرین گزارش سازمان مدیریت صنعتی در رتبه سی و پنجمین شرکت برتر ایران به لحاظ درآمد قرار دارد. به خوبی آگاهیم رسیدن به چنین جایگاهی و توسعه و بهبود این فرایند تنها با تکیه بر دانش، تجربه و انگیزه سرمایه های انسانی میسر می شود.