آشنایی با ابزارهای دیجیتال مانند با گوگل آنالیز و گوگل ادوردز
توانایی تولید محتوای مناسب در راستای برنامه های بازاریابی و شبکه های اجتماعی
مانیتورینگ و تهیه گزارش های روزانه، هفتگی، ماهیانه و ... از روند فعالیت های دیجیتال و تولید محتوا
آشنا به قواعد کانتنت مارکتینگ و نگارش محتوا
تسلط به استانداردهای نگارش محتوا مطابق با استانداردهای Google و قوانین کاربری
توانایی ایدهپردازی خلاقانه، ویرایش و تولید مطالب و مقالات در رابطه با دیجیتال مارکتینگ (سئو، شبکه های اجتماعی و ...)توانایی نوشتن در فرمتهای متنوع: داستانهای ویژه، خبرنامه، مطالب کوتاه و بلند، صفحات وب، پست بلاگ، پستهای شبکههای اجتماعی
مدیریت تقویم محتوایی
آشنایی به فتوشاپ مزیت محسوب میگردد.
خلاق و ایده پرداز
داشتن روحیه کار تیمی
ویژگی های محیط کاری:
دارای محیط صمیمی و دوستانه
محیط قابل رشد
مجموعه خوش نام در حوزه آموزش و مشاوره
آموزش مستمر کاری
امکان همکاری با تیم حرفه ای
پذیرایی میان وعده برای پرسنل
معرفی شرکت
موسسه کسب و کار آیا مجری برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار، مدیریت و فروش، انجام و مدیریت پروژه های دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار و فروش برای سازمان ها می باشد.
این مجموعه با کنار هم قرار گرفتن اساتید معتبر دانشگاهی و کسب و کار شکل گرفته است. دکتر یحیی علوی بنیان گذار مجموعه آیا می باشد در طول 14 سال گذشته سالانه بیش از 300000 نفر در دوره های موسسه شرکت نموده اند و بیش از 50 برند معتبر داخلی و خارجی از خدمات مشاوره و دیجیتال مارکتینگ تیم آیا استفاده نموده اند .