استخدام کارشناس امور مشتریان (Call Center-شیفت شب)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
پشتیبانی و امور مشتریان
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
مهم نیست
حقوق
توافقی
شرح موقعیت شغلی
ما در شرکت پارس آناهید رایان سیستم (نماینده انحصاری ساعتهای کاسیو ژاپن در ایران)، به دنبال چندین همکار جدید در تیم پشتیبانی هستیم. اگر خود را شخصی موثر و پویا می دانید و تجربه ی کافی در زمینه مرکز تماس را دارید ما بی صبرانه منتظر دریافت رزومه های شما هستیم.
شیفت عصر : از ساعت 16:00 PM تا 12:00 PM.
از جمله مسئولیت های به عهده این فرد:
بررسی تیکتهای ارسالی از سوی مشتریان و پاسخدهی به آنها؛
پاسخگویی به تماس مشتریان؛
راهنمایی جهت برطرف شدن مشکل کاربری؛
پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان؛
انتقال مشکلات فنی به مدیران و سرپرستان.
پشتيبانی از نظر ما داره این ویژگیها است:
بادقت، منظم، انتقادپذیر، مسئولیتپذیر و دارای روابط عمومی خوب؛
توانایی برقراری ارتباط اثر بخش کلامی؛
توانمند درپاسخگویی به تماس های تلفنی و مکاتبات برون سازمانی؛
پوزیترون، برند خردهفروشی مدرن با شعار «Unboxing Joy»، تجربه خریدی شاد و مطمئن برای مشتریان فراهم میکند. با داشتن ۲۱ فروشگاه حضوری شامل «جیشاک فکتوری» و «پوزیترون استور» و سایت فروشگاه آنلاین فعال، این برند طیف گستردهای از محصولات تکنولوژی، مد و سبک زندگی را ارائه میدهد.
به عنوان نماینده رسمی برندهای معتبر جهانی، پوزیترون کیفیت و اصالت محصولات را تضمین میکند و با ارائه راهکارهای فینتک هوشمند و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش قابل اعتماد، تجربهای حرفهای و امن برای مشتریان ایجاد مینماید.
پوزیترون محیطی پویا، خلاق و نوآورانه فراهم میآورد که فرصت رشد حرفهای و توسعه مهارتها را برای نیروهای متخصص و با انگیزه فراهم میکند.