توسعه و رشد تجارت هرمس | Hermes Trading and Development CO

استخدام کارشناس بازرگانی (واردات)

  • دسته‌بندی شغلی

    خرید و بازرگانی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    از ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس، فعال در زمینه واردات و صادرات، به دنبال یک کارشناس بازرگانی با تجربه برای پیوستن به تیم خود است. اگر در زمینه واردات تجربه دارید و به فرآیندهای مرتبط با آن مسلط هستید، از شما دعوت می‌کنیم که رزومه خود را ارسال کنید.

شرایط و مهارت‌ها:

  • حداقل ۲ سال سابقه کار در زمینه واردات
  • تسلط به سامانه جامع تجارت و آشنایی با فرآیند دریافت مجوزهای واردات
  • آشنایی با فرآیند واردات گوشت
  • توانایی مراجعه به سازمان‌های مرتبط جهت اخذ مجوزها
  • تسلط به مدیریت مراحل واردات از خرید تا ترخیص کالا، از جمله بررسی کیفیت، حمل‌ونقل، ترخیص، و هماهنگی با سازمان‌های مربوطه
  • مهارت‌های مذاکره: توانایی برقراری ارتباط و مذاکره با تأمین‌کنندگان خارجی
  • تسلط به زبان انگلیسی (آشنایی با زبان‌های دیگر مزیت محسوب می‌شود)
  • آشنایی با اسناد بازرگانی و توانایی تهیه و بررسی اسناد مرتبط با واردات مانند LC، پروفرما، بیمه‌نامه و ...
مهارت‌های نرم‌افزاری:

  • تسلط به نرم‌افزارهای Microsoft Office، به‌ویژه EXCEL
  • تسلط به ICDL
مزایا:

  • حقوق و مزایا متناسب با تجربه و مهارت
  • صبحانه، ناهار و میان‌وعده
  • بیمه تکمیلی رایگان
  • محیط کاری حرفه‌ای و دوستانه
محل کار:

شرکت در شیراز جنوبی و روبه‌روی مجتمع مسکونی ونک پارک واقع شده است.

معرفی شرکت

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس با بهره گیری از مزیت های موجود در کشور ایران به صورت تخصصی فعالیت های بازرگانی در سطح بین الملل را در دستور کار قرار داده و در همین راستا فعالیت رسمی و اسنادی خود را از سال 1400 آغاز نموده است؛ حال آن که تجربه بیش از 5 سال فعالیت اقتصادی در حوزه های بسیار متنوعی را به دوش می کشد. ارائه کلیه خدمات واردات و صادرات نظیر امکان سنجی، تامین، بازاریابی، تخصیص ارز، ترخیص، حمل و... از جمله خدمات شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس است.
مهم ترین مزیت این مجموعه، بهره برداری از نیروهای متخصص و باتجربه در عین جوانی است. هدف اصلی این مجموعه، گسترش سرمایه گذاری به فراسوی مرزها، انجام عملیات بازرگانی تخصصی و ارائه خدمات تجاری در قالب تاسیس دفتر در کشورهای همسایه است. در این راستا شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس اقدام به تاسیس دفاتری در کشورهای حوزه CIS نموده است و به دنبال گسترش روابط تجاری خود در حوزه بین الملل میباشد.
  • زبان‌های مورد نیاز

    انگلیسی
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور بازرگانی واردات Microsoft Office ترخیص کالا
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است

در شغل بهتری استخدام شوید! رایگان!

  • جستجو و ارسال رزومه به آگهی‌های استخدام بیش از ۱۰۰,۰۰۰ شرکت ایرانی
  • رزومه‌ساز رایگان
  • دریافت فرصت‌های شغلی جدید مرتبط از طریق ایمیل (Job Alert)
  • شناخت محیط کار و فرهنگ سازمانی شرکت‌های در حال استخدام
image/svg+xml