شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس، فعال در زمینه واردات و صادرات، به دنبال یک کارشناس بازرگانی با تجربه برای پیوستن به تیم خود است. اگر در زمینه واردات تجربه دارید و به فرآیندهای مرتبط با آن مسلط هستید، از شما دعوت میکنیم که رزومه خود را ارسال کنید.
شرایط و مهارتها:
حداقل ۲ سال سابقه کار در زمینه واردات
تسلط به سامانه جامع تجارت و آشنایی با فرآیند دریافت مجوزهای واردات
آشنایی با فرآیند واردات گوشت
توانایی مراجعه به سازمانهای مرتبط جهت اخذ مجوزها
تسلط به مدیریت مراحل واردات از خرید تا ترخیص کالا، از جمله بررسی کیفیت، حملونقل، ترخیص، و هماهنگی با سازمانهای مربوطه
مهارتهای مذاکره: توانایی برقراری ارتباط و مذاکره با تأمینکنندگان خارجی
تسلط به زبان انگلیسی (آشنایی با زبانهای دیگر مزیت محسوب میشود)
آشنایی با اسناد بازرگانی و توانایی تهیه و بررسی اسناد مرتبط با واردات مانند LC، پروفرما، بیمهنامه و ...
مهارتهای نرمافزاری:
تسلط به نرمافزارهای Microsoft Office، بهویژه EXCEL
تسلط به ICDL
مزایا:
حقوق و مزایا متناسب با تجربه و مهارت
صبحانه، ناهار و میانوعده
بیمه تکمیلی رایگان
محیط کاری حرفهای و دوستانه
محل کار:
شرکت در شیراز جنوبی و روبهروی مجتمع مسکونی ونک پارک واقع شده است.
شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس با بهره گیری از مزیت های موجود در کشور ایران به صورت تخصصی فعالیت های بازرگانی در سطح بین الملل را در دستور کار قرار داده و در همین راستا فعالیت رسمی و اسنادی خود را از سال 1400 آغاز نموده است؛ حال آن که تجربه بیش از 5 سال فعالیت اقتصادی در حوزه های بسیار متنوعی را به دوش می کشد. ارائه کلیه خدمات واردات و صادرات نظیر امکان سنجی، تامین، بازاریابی، تخصیص ارز، ترخیص، حمل و... از جمله خدمات شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس است.
مهم ترین مزیت این مجموعه، بهره برداری از نیروهای متخصص و باتجربه در عین جوانی است. هدف اصلی این مجموعه، گسترش سرمایه گذاری به فراسوی مرزها، انجام عملیات بازرگانی تخصصی و ارائه خدمات تجاری در قالب تاسیس دفتر در کشورهای همسایه است. در این راستا شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس اقدام به تاسیس دفاتری در کشورهای حوزه CIS نموده است و به دنبال گسترش روابط تجاری خود در حوزه بین الملل میباشد.