توسعه و رشد تجارت هرمس | Hermes Trading and Development CO

استخدام کارشناس حسابداری

  • دسته‌بندی شغلی

    مالی و حسابداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    از ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

استخدام کارشناس حسابداری

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس، یک شرکت بازرگانی فعال در زمینه واردات و صادرات، به‌دنبال جذب کارشناس حسابداری با تجربه برای تکمیل تیم مالی خود است. اگر واجد شرایط زیر هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

شرایط و مهارت‌ها:

  • حداقل 1 سال تجربه کاری در حسابداری
  • تسلط به صدور کلیه اسناد حسابداری
  • توانایی کار با سرفصل‌های حسابداری شامل حقوق و دستمزد، خزانه، خرید و فروش، انبار و ...
  • آشنایی با بایگانی و مدیریت اسناد حسابداری
  • توانایی تهیه گزارشات مالی شامل ارزش افزوده، معاملات فصلی، لیست بیمه و مالیات حقوق و ...
  • تسلط به نرم‌افزارهای OFFICE به‌ویژه EXCEL
  • دارای روحیه مسئولیت‌پذیر، دقت بالا و مهارت‌های تحلیلی
  • آشنایی با تکالیف قانونی شرکت‌ها (بیمه تأمین اجتماعی، مالیات، ارزش افزوده، گزارشات فصلی، سامانه مودیان)
مزایا:

  • صبحانه، ناهار و میان‌وعده
  • بیمه تکمیلی رایگان
محل کار:

محل شرکت در محدوده شیراز جنوبی و روبه‌روی مجتمع مسکونی ونک پارک


معرفی شرکت

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس با بهره گیری از مزیت های موجود در کشور ایران به صورت تخصصی فعالیت های بازرگانی در سطح بین الملل را در دستور کار قرار داده و در همین راستا فعالیت رسمی و اسنادی خود را از سال 1400 آغاز نموده است؛ حال آن که تجربه بیش از 5 سال فعالیت اقتصادی در حوزه های بسیار متنوعی را به دوش می کشد. ارائه کلیه خدمات واردات و صادرات نظیر امکان سنجی، تامین، بازاریابی، تخصیص ارز، ترخیص، حمل و... از جمله خدمات شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس است.
مهم ترین مزیت این مجموعه، بهره برداری از نیروهای متخصص و باتجربه در عین جوانی است. هدف اصلی این مجموعه، گسترش سرمایه گذاری به فراسوی مرزها، انجام عملیات بازرگانی تخصصی و ارائه خدمات تجاری در قالب تاسیس دفتر در کشورهای همسایه است. در این راستا شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس اقدام به تاسیس دفاتری در کشورهای حوزه CIS نموده است و به دنبال گسترش روابط تجاری خود در حوزه بین الملل میباشد.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    حسابداری Microsoft Excel ثبت اسناد حسابداری ارزش افزوده گزارشات فصلی حقوق و دستمزد
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است

در شغل بهتری استخدام شوید! رایگان!

  • جستجو و ارسال رزومه به آگهی‌های استخدام بیش از ۱۰۰,۰۰۰ شرکت ایرانی
  • رزومه‌ساز رایگان
  • دریافت فرصت‌های شغلی جدید مرتبط از طریق ایمیل (Job Alert)
  • شناخت محیط کار و فرهنگ سازمانی شرکت‌های در حال استخدام
image/svg+xml