تهیه و تحلیل گزارشات عملکردی از وضعیت شبکه خدمات ارائه شده به مشتریان بانکی
پیگیری وصول مطالبات
دریافت و بررسی مشکلات و شکایات مطرح شده از سوی مشتریان بانکی و پیگیری رفع مشکلات و جلب رضایت ایشان
جمع آوری نظرات مشتریان بانکی در ارائه خدمات
تهیه گزارش های دوره ای یا موردی از وضعیت مالی و اجرایی هر پروژه از لحاظ کمی و کیفی
پیگیری درخواستهای جدید مشتریان بانکی و پیگیری پیاده سازی نیازمندی های اعلام شده
برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگان ذینفع در سطح ستاد بانکها
تهیه گزارش سود و زیان مربوط به هر پروژه در راستای نحوه ادامه پروژه
شایستگی ها و مهارت های مورد نیاز:
تجربه فعالیت در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک
مسلط به نرم افزارهای Office
آشنایی با قراردادهای پیمانکاری
آشنایی با اصول و فنون مذاکره
توانمندی برقراری تعامل و ارتباط سازنده
روحیه کار تیمی
شفافیت گفتار
هوش اجتماعی و هیجانی
معرفی شرکت
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به عنوان یکی از شــــرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریانAccount Manager