اجرای استراتژیهای روابط عمومی و نظارت بر حسن اجرای سیاست های سازمان در حوزه روابط عمومی
تسلط بر روش های جمع آوری داده های اولیه و ثانویه خبری و تجزیه و تحلیل داده ها
مانیتورینگ و رصد بازار و محتوای مرتبط با برند، تحلیل رقبا، تحلیل محیط مرتبط با صنعت و تهیه اخبار به روز
مسلط به ادبیات تبلیغاتی و فنون نگارش تاثیرگذار در فضای مجازی و خبرنامه
تصمیم سازی جهت بهبود گسترش هرچه بیشتر ارتباطات درون سازمانی فیمابین مسئولین و کارکنان سازمان
تهیه، تدوین، چاپ و توزیع خبرنامه داخلی
تصمیم سازی در خصوص سیاست های خبری، تبلیغی، انتشاراتی، آموزشی و مطالعاتی سازمان
نظارت بر تمام فعالیتهای مرتبط با روابط عمومی
تدوین استراتژی فعالیتهای رسانهای آنلاین، آفلاین و ارتباط اثربخش با رسانهها
طراحی و اجرای کمپینهای روابط عمومی و ارزیابی اثربخشی آنها
تسلط کامل در برگزاری ایونت
تسلط کامل در تولید محتوای رسانهای
تسلط کامل در برقراری ارتباط ذینفعان مختلف شرکت
مدیریت برگزاری انواع رویدادها
نظارت بر تهیه محتواهای صوتی، تصویری و چاپی
تدوین و پیادهسازی استراتژیهای روابط عمومی
شرایط احراز:
مسلط به اصول و فنون نگارش، مصاحبه، خبرنویسی و گزارش نویسی
تسلط بر اصول مذاکره
توانایی تصمیم گیری ,مهارت کار تیمی,برنامه ریزی و اولویت بندی امور , توانمندی تحلیل اطلاعات
تسلط جهت برگزاری مناسبت ها و جشن ها
مسلط برانواع رسانه ها
تجربه کار در رسانهها و خبرگزاری ها
توانایی خبرنویسی و گزارش نویسی
برخورداری از مهارت بالا در زمینه ارتباطات شفاهی و نوشتاری
ترجیحا آشنا به فرآیندهای منابع انسانی
مسلط به حوزه مارکتینگ
مسلط به ابزارهای مدیریت پروژه
مسلط به نرمافزارهای آفیس
مسلط به مهارتهای نوشتاری
مسلط به نرم افزارهای فتوشاپ و تدوین ویدئو
دارای قدرت مذاکره و فن بیان قوی
توانایی برقراری ارتباط و شبکهسازی
توانایی تحلیل اطلاعات
معرفی شرکت
شرکت مهندسین مشاور تجارت (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه بانک تجارت در سال ۱۳۶۴ ثبت گردید. در مهر ماه سال ۱۳۹۷ ، با توجه به تغییر حوزه کسب و کار شرکت پیشنهاد تغییر نام شرکت هم راستا با حوزه فعالیت آن در تاریخ ۱۱ / ۱۰ / ۹۷ نام شرکت رسماً از مهندسین مشاور تجارت به ” زیرساخت فنآوری تجارت ایرانیان ( زفتا ) ” تغییر یافت. شرکت در حال حاضر در سراسر کشور دارای شعبه می باشد.
اهداف این شرکت با تکیه بر خطوط ابلاغی و تمرکز بر پشتیبانی تجهیزات و شبکه های ارتباطی بانک، شرکتهای وابسته به آن و سایر متقاضیان تدوین گردیده است. لیکن تا پیش از سال ۹۶ بیشتر در حوزه های پشتیبانی و تعمیر و نگهداری نقش واسطه ای ایفا شده و فعالیت های مربوط به این حوزه در مناطق مختلف بر عهده پیمانکاران دست دوم بوده است،که به جهت افزایش کمی و کیفی خدمات قابل ارائه، مدیریت هزینه ها، افزایش بهره وری، چابک سازی، کاهش حاشیه های کاری و نظارت دقیق ناگزیر نیازمند تغییر در زیرساخت های خود در بخش پشتیبانی گردید.