• طراحی و پیادهسازی استراتژیهای CRM برای افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان. • تجزیه و تحلیل دادههای مشتریان به منظور شناسایی فرصتها برای بهبود و ارتقاء خدمات. • همکاری با تیمهای فروش و بازاریابی برای ایجاد کمپینهای ارتباطی موثر با مشتریان. • مدیریت و بهبود سیستمها و فرایندهای CRM. • آموزش و راهنمایی تیمهای درون سازمانی در استفاده از ابزارها و رویکردهای CRM. • مدیریت و پیگیری فعال سرنخهای فروش تا رسیدن به نتیجه، اطمینان از اینکه هر سرنخ به درستی پیگیری و به نتیجه رسیده است. • محول کردن وظایف و کارها به واحدهای مختلف درون سازمانی به منظور اطمینان از اجرای بهینه فرآیندها. • تحلیل عملکرد فروش و بازاریابی و ارائه گزارشهای ماهانه به مدیران فروش برای ارزیابی و بهبود استراتژیها.
مهارتها و تجربیات مورد نیاز:
• داشتن حداقل 6 سال تجربه کاری مرتبط. • مسلط به نرمافزارهای CRM و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده. • توانایی تحلیل دادهها و ارائه گزارشهای مفید. • مهارتهای قوی در برقراری ارتباط و مدیریت ذینفعان. • توانایی کار به صورت مستقل و در یک محیط تیمی. • آشنایی عمیق با مفاهیم و استراتژیهای مارکتینگ، فروش و بازاریابی
معرفی شرکت
ویزا پلن با هدف ایجاد تحول در زمینه مهاجرت شکل گرفته و جاییه که ما با بکارگیری به روز ترین اطلاعات و ایدهها، میتونیم فرصت های مهاجرتی متعددی را به مشتریانمون ارائه کنیم. جایی که به ما اعتماد میشه تا هر چیزی را ممکن کنیم.
در شرکت ویزا پلن همه باهم در کنار هم رشد میکنیم و نگاهمان به آینده و استانداردهای بینالمللی خواهد بود. هر روز یاد میگیریم، به توسعه فکر میکنیم و از شکستها درس میگیریم.
مهارتهای مورد نیاز
پاسخگویی به مشتریانپشتیبانیارتباط با مشتریان و پشتیبانی