ما در شرکت پرداخت نوین به دنبال یک کارمند انتظامات با پشتکار، دارای روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیر، منظم، مسلط به امور اداری (Microsoft Office) و آشنا به صنعت پرداخت الکترونیک هستیم.
تخصص و مهارت های مورد نیاز:
آشنایی نسبی به کامپیوتر
داشتن فن بیان، روابط عمومی و روحیه کار تیمی بالا
دارای حداقل 2 سال سابقه در سازمان های معتبر
مدرک تحصیلی: دیپلم به بالا
متعهد و منظم
آشنا به قوانین حراست سازمانی
آماده به کار در شیفت های شبانه
خلاصه ای از شرح وظایف:
نظارت و کنترل ورود و خروج پرسنل یا مهمان های شرکت و ارائه لیست به واحدهای مربوطه
نظارت و کنترل ورود و خروج کالا و تجهیزات شرکت
نظارت و کنترل دوربین ها
نظارت و کنترل درب های ورودی ساختمان
تنظیم و ارائه گزارش شیفت ها
مراقبت و حفاظت فیزیکی از مجموعه ساختمان های شرکت
انجام امور مقتضی در سامانه های مورد نظر
معرفی شرکت
شرکت پرداخت نوین ، در سال ۱۳۸۵، با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر با مجوز بانک مرکزی و شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیک کارت) با حدود ۲۰۰ نیروی ستادی، ۳۳ نمایندگی و بیش از ۷۰۰ نیروی پشتیبان در سراسر کشور، با تکیه بر تجارب پیشین و بهره گیری از دانش و فناوری های روز، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کند. برخی از این خدمات عبارتند از:
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های پایانه فروش با قابلیت پذیرش همه نوع کارت های عضو شبکه شتاب نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های خودپرداز
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های کیوسک خدمت رسانی
ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی
ارائه خدمات پرداخت موبایلی