- پشتیبانی helpdesk - آشنایی کامل به اصول مجازی سازی(ESXi) - سرورها و سرویس های مایکروسافتی (Microsoft) - روترهای میکروتیک (MTCNA) - مفاهیم اولیه سیسکو (CCNA) - فایروال نرم افزاری(Kerio) - دوربین های مدار بسته - تسلط کامل به کلیه کارهای Helpdesk مربوط به رفع ایرادات سیستم های کامپیوتری و پرینتر
مزایا:
- حقوق ثابت
-ناهار
- بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
- اضافه کاری
- محیط کار دوستانه و صمیمی
- ساعت کاری شناور
معرفی شرکت
بستر و زیرساخت آی تی به همراه پنل کاربری جهت ارائه کلیه خدمات مسافرتی (بلیت هواپیما، رزرو هتل و ....) به مسافران با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه