همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

الوبیزنس | Alobizness

استخدام کارشناس اداری و اجرایی

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

  • الوبیزنس بعنوان اولین پلتفرم مشاوره کسب و کار در کشور، برگزارکننده رویدادهای مشاوره‌ای و آموزشی در زمینه‌های مختلف و مرتبط با شرکت‌هاست.

    ما به دنبال جذب یک نیروی اجرایی جهت برگزاری جلسات و ارتباطات هستیم. مسئولیت اصلی این فرد بیشتر مربوط به هماهنگی جلسات و ارتباط بین متقاضیان و مشاورین مجموعه می‌باشد.

  • ویژگی‌های موردنیاز:
    دانش‌آموخته رشته‌های مرتبط با صنایع و مدیریت
    آشنایی به محیط‌های کسب وکاری
    علاقه‌مند به ارتباط با افراد با سمت‌های مختلف در کسب‌وکارها
    دارای روحیه چابک و پیگیری مستمر فرآیندها
    مسئولیت پذیری

  • مهارت‌های فردی(ضروری):
    آشنایی با Microsoft office
    دارای روحیه جستجوگر
    نظم و دقت بالا
    پیگیری و سرعت عمل
    دارای روابط عمومی بالا

  • مزایای کاری:
    ساعت کاری از ساعت 8 تا 16 (قابل انعطاف)
    فضای کار امن و صمیمی
    ناهار خانگی
    بیمه
    امکان امریه سربازی دانش‌بنیان برای متقاضیان مشمول

معرفی شرکت

الوبیزنس محصول دانش‌بنیان شرکت نقشه راه کسب و کار ایرانیان و شبکه مشاوران برتر کسب وکار است که امکان دسترسی به بهترين‌های کسب‌وکار ایران را در کوتاه‌ترين زمان فراهم می‌کند. در این پلتفرم که شامل نسخه تحت وب است، انواع مشاوران در حوزه‌هایی نظیر توسعه کسب‌وکار، تامین مالی و سرمایه‌گذاری، بازاريابی و فروش، صادرات و واردات، مدیريت منابع انسانی، مالیات و امورمالی، بيمه و قانون کار، ثبت و امور حقوقی و ... به ارائه مشاوره می‌پردازند.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امورمشتریان ارتباط با مشتریان و پشتیبانی Microsoft Office
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml