تیم تگموند برای تکمیل تیم پشتیبانی و مرکز تماس خود به فردی با مهارت های زیر نیاز داره:
-توانمند در پاسخگویی به تلفن و ارتباط موثر با مشتریان -روابط عمومی و فن بیان قوی -رفتار صمیمانه و دوستانه -حفظ خونسردی و آرامش طی انجام کارهای چالشی -انعطاف پذیری و روحیه کار تیمی(مشارکتی) -آشنا به زبان انگلیسی -مسئولیت پذیری
سابقه کاری مشابه امتیاز محسوب میشه.
ساعت کاری: شنبه تا چهار شنبه ۹-۱۷ و پنج شنبه ۹-۱۳ پنجشنبه ها به صورت دورکاری محدوده فعالیت: قیطریه، بلوار صبا
معرفی شرکت
شرکت گسترش و نوآوری تگین با نام تجاری تگموند، فروشگاهی اینترنتی و فعال در حوزه فروش پوشاک برندهای بینالمللی و ایرانی معتبر بوده که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و هم اکنون در حال همکاری با بیش از 400 برند میباشد و به مشتریان سراسر ایران زمین، امکان انتخاب متنوع ترین کالکشن محصولات، یعنی بیش از 70 هزار مدل محصول را میدهد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیمرکز تماسپاسخگویی به مشتریان