رفقای ما در بلولاین (تیم پشتیبانی بلوبانک) پذیرای ارتباطات ورودی مشتریان از دو بستر چت و تماس هستند و با استفاده از پنلها و امکانهایی که در اختیار دارند، مسئولیت پاسخگویی صحیح و شفاف، حل مساله و پیگیری و اطلاعرسانی به مشتریان عزیزمون رو دارند.
شرایط و نیازمندیهای حیاتی:
رفقای بلولاینی ما قبل از هر چیز «انسانها رو دوست دارند»، همیشه با «شنوندگی فعال و هوش عاطفی قابل اتکاء»، «صداقت» و «مسئولیتپذیری»، پاسخگو و پیگیرِ حل مسئله مشتریانمان هستند.
نیازمندیهای ثانویه:
اهالی بلولاین، قبل یا بعد حضورشون توی بلو، مهارتهایی رو به خودشون اضافه کردهان؛ مثل:
توانایی کار با کامپیوتر، سرعت تایپ بالا، آشنایی با هوش رسانهای، تابآوری و توانایی مدیریت بحران، توانایی کنترل استرس، آشنایی با امور بانکی و بانکداری و...
شرایط کار:
بلولاین دوستداشتنی ما 365*7*24 و توی شیفتبندیهای سهگانه کار میکنه که ما فعلا توی شیفت عصرمون توی دو تایمبندی کار میکنیم.
شیفت عصر: 16 تا 00 و میانشیفت 18 تا 02 بامداد
نوع حضور: همیشه کنار همیم و غم دوری و دورکاری رفقامون رو تاب نمییاریم. البته که دسترسی به پنلهای بانکی هم بیتاثیر نیست
حقوق بدیهی شما:
بیمه تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی
کمکهزینه آموزش،
کمکهزینه وعده غذایی،
کمکهزینه ورزش،
کمکهزینه رفتوآمد در ساعات پایانی شب،
انواع وامها و تسهیلات و...
معرفی شرکت
ما معتقدیم که در دنیای امروز، باید جایگزینی برای ساختار پرداختی و بانکی سنتی فعلی وجود داشته باشد و این دقیقا دلیل وجود ماست تا رویکردی مدرن و بهروز برای کشورمان ایجاد کنیم. نقطهی آغازین این رسالت مهم با همکاران ما در بلو شروع میشود. ما در بلو بهدنبال آفرینش گونهی جدیدی از راهکارهای پرداخت و مدیریت مالی هستیم که همراستا با نیازهای شما در دنیای مدرن امروز، سریع و بهدور از نیازهای بروکراتیک فعلی باشد.
ما باور داریم که سازمان و محصول ما، به همان خوبی خواهد بود که همکاران ما در تیمهای خود برای فروش و مهندسی بازار، پشتیبانی مشتریان، بهبود تکنولوژی و توسعهی کسبوکار تلاش میکنند. از اینکه توانستهایم همکارانی را با پیشینههای گوناگون کاری و تواناییهای خارقالعاده، بدون توجه به جنسیت و سنشان دور هم جمع کنیم به خود میبالیم. ما اینجا در «بلو» کنارهم هستیم تا تنها روی یک چیز تمرکز داشته باشیم؛ تجربهی یک فرهنگ دوستداشتنی!
ما در«بلو» با فرهنگی رشد میکنیم که در آن دو روز کاری هیچ شباهتی با هم ندارند؛ ارزشآفرینی ما در حل چالشها و انجام کارهاست، نه فقط دنبال کردن پروسههای کاری تعریفشده و یکنواخت! فرهنگ کاری ما همکاران را تشویق میکند تا ایدههایشان را با ما در میان بگذارند؛ چه ایدههای خلاقانه بزرگشان و چه ایدههایی که لزوما فقط بزرگ بهنظر میرسند! اینجا سفری را تجربه میکنید که با هیجان، خلاقیت و بهسرعت اتفاق میافتد. پس اگر دوست دارید در این تجربه با ما همراه باشید، رزومهی خود را برای ما ارسال کنید.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانپشتیبانی