راه اندازی و پایش انواع کمپینهای آنلاین بر اساس برنامه مارکتینگ
آنالیز هزینههای جذب و نگهداری کاربران
همکاری با تیم محتوا جهت خلق و شناسایی فرصتها در راستای افزایش ورودی ارگانیک
همکاری در زمینه بهینهسازی موتورهای جستوجو
تهیه و ارائه گزارش اثربخشی از فعالیتهای انجام شده
تواناییها:
حداقل تحصیلات: کارشناسی (IT، مهندسی و علوم کامپیوتر امتیاز خواهد بود.)
حداقل دوسال سابقه کار مرتبط
با انگیزه، خودانگیخته و خلاق
مسلط به ابزارهای Google Analytics, AdWords, Webmaster و ابزارهای مشابه
تسلط در شناخت و کاربرد ابزارهای اطلاع رسانی
شناسایی به روز فرصتها و راهکارهای جدید در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین
توانایی برقراری ارتباط با آژانسهای تبلیغات آنلاین ایرانی و خارجی
آشنایی با سرویسهای ردیابی مثل Branch، Adjust و …
دارای اطلاعات کافی در زمینه SEO
آشنایی با شبکههای اجتماعی
تسلط به زبان انگلیسی
معرفی شرکت
«بـامـا» پلتفرم تخصصی معاملات خودرو با هدف سادگی، شفافیت و امنیت در معاملات
پلتفرم «بـامـا» در بهمن ۱۳۸۸، زمانی که هنوز صحبتی از اکوسیتم استارتآپی در ایران وجود نداشت، با هدف سوق دادن فروشندگان و خریداران خودرو به دنیای مجازی و تسهیل فرایند داد و ستد بین آنها آغاز بهکار کرد.
در سالهای گذشته این پلتفرم، علاوه بر دستیابی و پشت سر گذاشتن این هدف اولیه، بهتدریج بهسمت تبدیل شدن به مرجع معتبر قیمت و اطلاعات بازار خودرو در کشور حرکت کرده است.
رویکرد ویژهی بنیانگذاران «بـامـا» نسبت به کسبوکار دیجیتالی از همان اول تمایز ملموسی را در شخصیت و عملکرد آن با دیگر بازیگران بازار ایجاد کرد که در همهی جلوههای هویتی این پلتفرم قابل شناسایی است. یکی از نمونههای بارز این تمایز، حفظ جایگاه و تداوم موفقیت مجموعه با اتکا به تیمی کوچک و چابک است. به همین دلیل، تکتک اعضای تیم «بـامـا» نقشی بسیار محوری در ادامهی شکلدهی به این داستان موفقیت دارند.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
طراحی کمپینهای تبلیغاتیتولید محتواdigital marketingadjust SEO
جنسیت
مهم نیست
وضعیت نظام وظیفه
معافیت دائم
رشتههای تحصیلی مرتبط
ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات)
IT (فناوری اطلاعات)
بازاریابی
کامپیوتر