استخدام کارشناس بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimizer Specialist)
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
فروش و بازاریابی
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
کمتر از سه سال
حقوق
توافقی
شرح موقعیت شغلی
ما توی ازکی فرصت ساختن یک چیز خفن و باحال برای کاربر رو داریم تا آدمها بتونن راحت مقایسه کنن و بیمهشون رو بخرن. برای حرکت بهتر توی این مسیر، تصمیم داریم همکار جدیدی رو در نقش «کارشناس بهینه سازی نرخ تبدیل» در دپارتمان مارکتینگ داشته باشیم که با دانش و مهارتش استراتژیهای بازاریابی، ازکی رو اثربخش تر کنه و تجربه بهتری برای کاربرهامون بسازه.
کارهایی که کارشناس بهینه سازی نرخ تبدیل برای حرکت ازکی انجام میده:
همکاری با تیم مارکتینگ برای شناسایی نقاط کلیدی برای بهینه سازی نرخ تبدیل کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال
برنامهریزی، طراحی و انجام A/B تستهای مختلف در راستای سنجش اثربخشی استراتژیهای اجرایی تیم مارکتینگ
تجزیه و تحلیل نتایج و ارائه توصیههای داده محور در راستای بهبود استراتژیهای بازاریابی ازکی
همکاری با تیم مارکتینگ و محصول جهت دریافت دادههای مورد نظر و اطمینان از صحت اونها
ارائه گزارشهای منظم درباره KPI های مورد نظر و میزان پیشرفتشون
درک کامل و توسعه سفر مشتری در محصول
مهارتهایی که برای داشتن این نقش لازمه:
دید دقیق بیزینسی
قدرت آنالیز و تحلیل مسائل
حل مسئله و تحلیل قوی مبتنی بر داده
برقراری ارتباط موثر با بقیه تیمهای ازکی
آشنایی کامل با مهارتهای بازاریابی محصول
تسلط به ابزارهای گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر
شناخت و درک نیازهای مشتری و برآوردهسازی اونها با در نظر گرفتن هزینهها و منافع شرکت
معرفی شرکت
ما حاصل ایدهای هستیم که سال ۹۵ شکل گرفت؛ «بیمیتو» که چند سال بعد با «ازکی» ادغام شد و با اسم Azki.com به حرکت خودش ادامه داد. شروع تاریخ ما از دنیای «مقایسه و خرید آنلاین بیمه بوده و صنعت بیمه رو هم سالها پیش دریانوردها استارت زدن. ما در ازکی شبیه دریانوردهایی هستیم که صاحب کشتیچههای خودمونیم و با همدیگه کشتی بزرگتری رو دنبال خودمون میکشونیم. این کشتی بزرگ و غولپیکر یعنی ازکی!
کار ما اینه که به آدما کمک کنیم که با مقایسه کردن بهترین تصمیم رو بگیرن.
ما با هم داریم یک بیزینس رو حرکت میدیم و این فرصت رو داریم که اینجا ایدههامون رو اجرا کنیم، با کنجکاوی توی ازکی گشت و گذار کنیم، تکههای این کشتی بزرگ و کشتی خودمون رو با تخصصمون بهتر کنیم یا از نو بسازیم.
ما میخوایم چیزی بسازیم که کاربرمون بگه:
«چه چیز خفن و باحالی!»
مهارتهای مورد نیاز
استراتژی بازاریابیبهینه سازیبرنامهریزیتجزیه و تحلیل