ما در وندار باور داریم که محصولات ما راوی داستانمان هستند و پیشرفت و توسعه محصولات، میسر نمیشود جز با تلاش جمعی و کار تیمی. از آنجا که انسانگرایی یکی از مهمترین ارزشهای ماست، تلاش میکنیم همه دستاوردهای تیم به رشد و شکوفایی تک تک اعضا کمک کند. باور داریم که تیم وندار، متشکل از انسانهایی است که دست در دست هم برای خلق ارزش افزوده و فتح قلهها هیجان و انگیزه دارند. به همین خاطر فراهم کردن محیطی صمیمی با تعاملات انگیزهبخش را برای اعضای خانه وندار همیشه در اولویت قرار دادهایم. در وندار معتقدیم که همواره وامدار مشتریانمان هستیم و رضایتشان نیروبخش ماست. برای نیرومندتر شدن، نگاه ما به قلههاست و ارزشهای سازمانی وندار را در «کمالگرایی»، «محصولمداری»، «انسانگرایی»، «تیممداری» و «مشتریمداری» تعریف کردهایم.
شرح شغل:
کارشناس فروش در شرکت ما مسئولیت فعالیتهای مربوط به فروش و تبلیغات خدمات وندار شامل کلیه سرویسهای بانکی واریز وجه، پرداخت وجه و مدیریت مالی را بر عهده دارد. این وظیفه از طریق تعامل با مشتریان جدید و قدیمی، شناسایی نیازها و مشکلات آنها و ارائه راهکارهای پرداختی و بانکی برای مواجهه با چالشهای مالی و بانکداری صورت میپذیرد. بدیهی است شناخت صنعت مالی و بانکی یک امتیاز برای به دست آوردن این شغل به حساب میآید.
وظایف:
ایجاد فرصت فروش و تبدیل فرصت به مشتری
تشکیل جلسه با مشتریان بالقوه و شناسایی نیازمندیهای آنها و بررسی و ارایه راه حل کوتاه مدت و بلند مدت برای مسائل آنها
اجرای برنامه های موثر جهت وفاداری پذیرندگان
جمع آوری، بررسی و تحلیل داده های مربوط به پشتیبانی مشتریان
ارائه ی آموزش های لازم به پذیرندگان
تدوین و ارائه ی گزارشهای بازخورد مشتریان، وضعیت کنونی آنان و روند بازار در دورههای هفتگی و ماهانه جهت ارائه به تیم و مدیران
مشارکت در برنامهریزی هفتگی و ماهانه فعالیت های فروش و ارائه گزارش نتایج
پاسخگویی به تماس های پذیرندگان جهت رفع مشکلات ایشان و اطمینان از کسب رضایت ایشان
شرایط احراز:
حداقل ۳ سال سابقه کار به عنوان کارشناس فروش یا Account Manager یا راهبر موفقیت مشتری در حوزه خدمات نرمافزاری
تسلط بر فنون مذاکره و اصول متقاعد سازی
قدرت حل مسئله و شناسایی نیاز واقعی مشتری (شامل گوش دادن فعال، پرسیدن سوالات دقیق، پیدا کردن راه حل متناسب)
روابط عمومی قوی
پیگیر و صبور در برابر مشتریان
آشنایی با تحلیل داده
تسلط بر مفاهیم و فرایند بازاریابی و فروش و موفقیت مشتری
تسلط به نرم افزارهای CRM
تسلط به نرم افزارهای آفیس
توانایی تعامل موثر
مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی
توانایی مدیریت زمان و اولویت بندی
توانایی انطباق پذیری و تاب آوری
مدیریت تعارض
آشنایی با صنعت پرداخت و فناوریهای مالی مزیت محسوب میشود
مزایا:
حقوق ثابت و بیمه
پاداش و درصد از فروش خدمات
وام
محیطی پویا، جوان و خلاق
بیمه تکمیلی
معرفی شرکت
وندار، ارائهدهنده خدمات مالی و پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۹۷ آغاز کرده است. تیم وندار از زمان آغاز به فعالیت خود تا به امروز رشد خوبی داشته و در حال حاضر به دنبال توسعه نیروی انسانی خود است.
وندار به دنبال ارائهی راهکارهای مالی یکپارچه به مشتریان است و مسیر فعالیت خود را از پرداخت الکترونیک آغاز کرده. پرداخت الکترونیک تاکنون با ابزارهای سادهای مانند درگاه اینترنتی و دستگاه کارتخوان شناخته شده است و وندار در تلاش است تا با ایجاد ارزش افزوده بر روی هر یک از این روشهای پرداخت و ایجاد روشهای جدید پرداخت الکترونیک محصولات جدیدی خلق کند و در اختیار مشتریان خود بگذارد.
شما میتوانید در وب سایت وندار vandar.io با محصولات ما بیشتر آشنا شوید.
مهارتهای مورد نیاز
Microsoft Office فروش و بازاریابیاصول و فنون مذاکره