همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

وندار | Vandar

تاسیس در ۱۳۹۷ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت ۱۱ تا ۵۰ نفر vandar.io

استخدام کارشناس ارشد فروش

  • دسته‌بندی شغلی

    فروش و بازاریابی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

فرهنگ کاری شرکت وندار:


ما در وندار باور داریم که محصولات ما راوی داستانمان هستند و پیشرفت و توسعه محصولات، میسر نمی‌شود جز با تلاش جمعی و کار تیمی. از آنجا که انسان‌گرایی یکی از مهم‌ترین ارزش‌های ماست، تلاش می‌کنیم همه دستاوردهای تیم به رشد و شکوفایی تک تک اعضا کمک کند. باور داریم که تیم وندار، متشکل از انسان‌هایی است که دست در دست هم برای خلق ارزش افزوده و فتح قله‌ها هیجان و انگیزه دارند. به همین خاطر فراهم کردن محیطی صمیمی با تعاملات انگیزه‌بخش را برای اعضای خانه وندار همیشه در اولویت قرار داده‌ایم. در وندار معتقدیم که همواره وام‌دار مشتریانمان هستیم و رضایتشان نیروبخش ماست. برای نیرومندتر شدن، نگاه ما به قله‌هاست و ارزش‌های سازمانی وندار را در «کمال‌‌گرایی»، «محصول‌مداری»، «انسان‌گرایی»، «تیم‌مداری» و «مشتری‌مداری» تعریف کرده‌ایم.



شرح شغل:


کارشناس فروش در شرکت ما مسئولیت فعالیت‌های مربوط به فروش و تبلیغات خدمات وندار شامل کلیه سرویس‌های بانکی واریز وجه، پرداخت وجه و مدیریت مالی را بر عهده دارد. این وظیفه از طریق تعامل با مشتریان جدید و قدیمی، شناسایی نیازها و مشکلات آنها و ارائه راهکارهای پرداختی و بانکی برای مواجهه با چالش‌های مالی و بانکداری صورت می‌پذیرد. بدیهی است شناخت صنعت مالی و بانکی یک امتیاز برای به‌ دست آوردن این شغل به حساب می‌آید.



وظایف:


  • ایجاد فرصت فروش و تبدیل فرصت به مشتری
  • تشکیل جلسه با مشتریان بالقوه و شناسایی نیازمندی‌های آنها و بررسی و ارایه راه حل کوتاه مدت و بلند مدت برای مسائل آنها
  • اجرای برنامه های موثر جهت وفاداری پذیرندگان
  • جمع آوری، بررسی و تحلیل داده های مربوط به پشتیبانی مشتریان
  • ارائه ی آموزش های لازم به پذیرندگان
  • تدوین و ارائه ی گزارش‌های بازخورد مشتریان، وضعیت کنونی آنان و روند بازار در دوره‌های هفتگی و ماهانه جهت ارائه به تیم و مدیران
  • مشارکت در برنامه‌ریزی هفتگی و ماهانه فعالیت های فروش و ارائه گزارش نتایج
  • پاسخگویی به تماس های پذیرندگان جهت رفع مشکلات ایشان و اطمینان از کسب رضایت ایشان

شرایط احراز:


  • حداقل ۳ سال سابقه کار به عنوان کارشناس فروش یا Account Manager یا راهبر موفقیت مشتری در حوزه خدمات نرم‌افزاری
  • تسلط بر فنون مذاکره و اصول متقاعد سازی
  • قدرت حل مسئله و شناسایی نیاز واقعی مشتری (شامل گوش دادن فعال، پرسیدن سوالات دقیق، پیدا کردن راه حل متناسب)
  • روابط عمومی قوی
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • آشنایی با تحلیل داده
  • تسلط بر مفاهیم و فرایند بازاریابی و فروش و موفقیت مشتری
  • تسلط به نرم افزارهای CRM
  • تسلط به نرم افزارهای آفیس
  • توانایی تعامل موثر
  • مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی
  • توانایی مدیریت زمان و اولویت بندی
  • توانایی انطباق پذیری و تاب آوری
  • مدیریت تعارض
  • آشنایی با صنعت پرداخت و فناوری‌های مالی مزیت محسوب می‌شود

مزایا:


  • حقوق ثابت و بیمه
  • پاداش و درصد از فروش خدمات
  • وام 
  • محیطی پویا، جوان و خلاق
  • بیمه تکمیلی

معرفی شرکت

وندار، ارائه‌دهنده خدمات مالی و پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۹۷ آغاز کرده است. تیم وندار از زمان آغاز به فعالیت خود تا به امروز رشد خوبی داشته و در حال حاضر به دنبال توسعه نیروی انسانی خود است.

وندار به دنبال ارائه‌ی راهکارهای مالی یکپارچه به مشتریان است و مسیر فعالیت خود را از پرداخت الکترونیک آغاز کرده. پرداخت الکترونیک تاکنون با ابزارهای ساده‌ای مانند درگاه اینترنتی و دستگاه کارتخوان شناخته شده است و وندار در تلاش است تا با ایجاد ارزش افزوده بر روی هر یک از این روش‌های پرداخت و ایجاد روش‌های جدید پرداخت الکترونیک محصولات جدیدی خلق کند و در اختیار مشتریان خود بگذارد.

شما می‌توانید در وب سایت وندار vandar.io با محصولات ما بیشتر آشنا شوید.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    فروش و بازاریابی اصول و فنون مذاکره ارتباط با مشتری Microsoft Office
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت تحصیلی معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
image/svg+xml