برنامهریزی، اجرا و نظارت بر تبلیغات آفلاین از جمله کمپینها، تبلیغات چاپی و پروموتهای میدانی و ...
آمادهسازی تقویم نمایشگاهها و رویدادهای مرتبط با صنعت شرکت و رویدادهای داخلی شرکت
برگزاری رویدادها، نمایشگاهها و ...
پیگیری و هماهنگی اقدامات لازم برای برگزاری رویدادها مانند محل برگزاری، افراد، غرفه سازی و غیره
هماهنگی با واحد فروش دربرگزاری رویدادها
آمادهسازی گزارش از ایونت و کمپینهای برگزارشده
بررسی و آمادهسازی گزارش از فعالیتهای رقبا در امور برندینگ و بازاریابی آفلاین
پیگیری امور مربوط به چاپ و تحویل
هماهنگی برگزاری جلسات تحقیقات بازار
شرایط احراز
آشنایی با مفاهیم بازاریابی و برندینگ
۱ تا ۲ سال تجربه کاری مرتبط
تسلط نسبی به زبان انگلیسی
آشنا با نرم افزارهای Office
روابط عمومی عالی
توانایی انجام کارهای تیمی
توانایی مذاکره
مدیریت پروژه
دقیق بودن و توجه به جزییات.
*این موقعیت شغلی نیاز به سفر به شهرهای مختلف ایران دارد*
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.
مهارتهای مورد نیاز
اجرای کمپین های تبلیغاتیتبلیغات و بازاریابیبرگزاری و مدیریت رویداد